۱۳۸۷ شهریور ۳, یکشنبه

هيچ و پوچ

سلام
به وبلاگ هيچ و پوچ خوش آمديد.
اين وبلاگ حاصل يك تصميم ناگهاني در عصر يك روز تابستاني است. زماني كه طبق معمول به كار خواندن وبلاگ ها و اخبار در اينترنت مشغول بودم و اين جا و آن جا كامنت مي گذاشتم. ايده جمع آوري و تمركز همين كامنت هاي پراكنده در يك وبلاگ كه دست كم مي تواند تغييرات و نوسانات فكريم را در طي زمان به خودم نشان دهد و سپس چند كليك و در نهايت پيغام "وبلاگ شما ايجاد شد".
چون دليل مهمي براي ايجاد آن نداشتم نام آن را هيچ و پوچ گذاشتم كه البته به زعم من بيانگر معناي زندگاني است. تا اين لحظه كه سي و پنج سال از زندگي من مي گذرد عبارت بهتري براي بيان معني آن پيدا نكرده ام و البته چندان هم تلاشي براي پيدا كردن آن نمي كنم. قسط فلسفيدن در اين وبلاگ را هم ندارم و احتمالا محتوي آن پراكنده گويي در مورد موضوعات روز خواهد شد. از تمام كساني هم كه با ارايه نظرات خود در شكل گيري تفكرات من نقش آفريني مي كنند كمال تشكر را دارم.

۱ نظر:

Unknown گفت...

منتظر يادداشت‌‌هاي بعدي بايد باشيم گويا... ممنون از كامنتي كه گذاشته بودي...